nedelja, 24. junij 2007

Bonsaji


Prosti čas, kar ga imam, polnim z zamaški v praznine duše. Včeraj so bili to bonsaji.

Za nekatere je to hobi, zame je to le del mene. Črta v smer moje umetniške biti.

Bonsajizem je umetnost. Razlika med tem - imeti bonsaj in med ustvarjati bonsaj je ščepec bonsajizma.

Igranje z naravo. Če jo razumeš in jo spoštuješ, je prijazna in lepa. Ustvariti lepoto s pomočjo narave, svojih rok in vizije je tu možno.
In vse gre počasi. Ravnotežje na delovni vsakdan.


Walter Pall: Picea Abies, smreka



Poslikal sem 150 svojih bonsajev in dreves, ki čakajo, da bodo to postala. Sedaj so označena. Tako kot mi. Le da imajo namesto davčne, zaporedno in prodajno številko.

Vse ima svojo ceno. Tako kot bonsaji, tudi življenje. Isto ti je to. Oboje lahko ustvarjaš, še lažje in hitreje pa zafuraš.

A da se pa življenje težje proda? Ne vem, ne vem. Malo je svobodnih, teh, ki se zavedajo bistva življenja. Potrošništvo, politika in podobno so vrvi, ovoji, mreže čez oči, čez Jaz.

Ah ja, bonsaji. Živijo z mano in zame ter obratno. sedaj, ko so tako lepo označeni, se bom lotil internetne strani wwww.bonsaji.si . Počasi, s časom, za Vas. Ki to želite, ki ste tudi, vsaj malo, potrošniki.


Kaj, zakaj, kdaj in kako ???? Odrezati, prirezati, ožičiti, razcepiti...?

Ni komentarjev: