torek, 14. avgust 2007

Jamadori 1/2007

Po pripravi substrata v veliki količini in velikih posod, je napočil čas za akcijo. Danes sem najebal. Dve smreki sta mi s svojo težo vretenca stiskali do kolen. Napovedali so oblačno in plohe, pa je sonce pribijalo. Dobesedno mi je teklo od jajc. Ama se je splačalu!

Najprej, za ogrevanje, ena manjša zvitodebelka, z vejami navzdol


Pred izkopom

Dobra gruda

Novo domovanje za naslednjih nekaj let

Potem pa prva debeluharca. Avto pa daleč.



Približno 50 kg, starost ?, več od mene, ma kaj od mene, od mojga fotra... Želim ji vsaj še enkrat toliko!

Obetavno podnožje

Ni najlepša, je pa zanimiva. Shari v sredini je naredila narava.

Nekaj sto metrov stran in malo višje je čakala. Shari me je prevzel. Ima samo dve veji, majhni a živahni. Če bo vse OK, znata bit čez nekaj let dobra krošnja. Upanje, upanje, upanje...


Ni komentarjev: