sreda, 3. december 2008

Japonski črni bor

Pinus thumbergii, 55 cm
Ko sem ga zagledal, poleti pri Crespiju, me je njegova nenavadnost, grdost in posebnost, pritegnila. Napad intuicije je bil močnejši od realne slike. Čudno deblo z ostrim, nenaravnim kotom in gosta, čudovita krošnja. That's it!
Poletje in jesen - gnojenje, sončenje, vršičkanje
Opazovanja, razmišljanje. Intucijo bo potrebno počasi udejanjiti. Z borom ter idejo sem odšel v Brixen. Kunio je idejo potrdil in Hasss...porezal tretjino vej. Ob razlagi zakaj, seveda. To je bilo vse. Njegovih smernic se nisem držal v celoti. Natančno čiščenje debla in nebarija je drevsu razkrilo, česar oči ob prvem stiku niso videle. Krošnjo sem še razredčil in obtičal v snegu. Čakajoč pomladi.
Pretežka krošnja in čudno deblo.
Deblo isto, a pogled z drugega zornega kota daje upanje.
Razkrita bit drevesa, želja in upanje uresničeno.
Ob presajanju se zna zgoditi še kaka sprememba.
Čaka ga obdobje stradanja. Pravzaprav kontrolirane diete. Dobil bo manjše, skoraj majhne iglice. Dobil bo nekaj suhega lesa.Dobil bo drugo, skoraj drugačno posodo.
Dobil sem novega prijatelja.

Ni komentarjev: