sobota, 3. januar 2009

Juniperus chinensis - 3.korak

Da je razvoj bonsaja dolgoročen postopek, vemo večinoma vsi. Držimo se ga pa ne ravno vsi ali vsaj ne vedno. Neučkanost je virus končne podobe drevesa.
Tegale sem nazadnje prizadejal točno pred enim letom. Postopek si še enkrat lahko ogledate tule in tule. Do poletja, ko sem mu odstranil večino žic, in potem naprej do zime, sem delal na zgostitvi krošnje.
Sedaj, ko je drevo zdravo, vitalno (kljub mnogim bojaznim), je čas za naslednji korak. Obdelava suhega lesa in ponovno žičenje. Natančna določitev žiL ki napajajo krošnjo je seveda ključna. Določil sem jih dva meseca nazaj in jih nato kar nekajkrat preverjal. Zadnjič z dleti in noži v rokah.

Upam, mislim, da mi je uspelo. Končnih detajlov v suhem lesu še ni. Ti pridejo na vrsto naslednjo zimo.

Približno četrtina zelenja krošnje je bilo odveč. In še ga je. Ampak easy - postopoma. Zelenje je tovarna hrane!
Za lažjo predstavo, kaj mislim na postoma:
julij 2007
december 2007
december 2008
januar 2009
...in tako dalje!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Raje..enga klasičnega Sreč'nga pa zdravga, tebi, tvojim in vsem bonsajem. Pa seveda lastna želja, da se Misti oziroma Tora razvijata še naprej. Danes so me ob ogledu moje zbirke spreletavale misli katerega bi bilo morda bolje ožičiti kar pri tebi v družbi. To je samo znak, da je klima prijetna in da sta s Tomžem na pravi poti.

Srečno 2009.

Blaž