sobota, 7. marec 2009

EBA,New talent contest

Španski temperament je z nizkimi temperaturami upočasnjen.Počasi in brez panike. Prav paše.
Nismo zato tu, da bi se sekiral.
Razstavni prostor je urejen vrhunsko. Črno ozadje, odlična osvetlitev. Večina dreves, prevladujejo španska, predvsem oljke, je za tovrstne prireditve neprofesionalcev odličnih.
Uradna otvoritev je bila šele ob 17h. Priprave so potekale do zadnjega trenutka. Zato so na slikah neprimerni dodatki (beri listki) in dvorana prazna.




Internetna povezava v hotelu je grozna, težave z nalaganjem slik... Ko pridem domov, pokažem več.
Ob 4h popoldan mi je ob pogledu na Juniperuse Squamate, pripravljene za tekmovanje, izpuhtela komaj opazna nervoza. Meni znan material, majhna prednost, pa pri žrebu sem imel srečo...
Štiri ure sem užival. Sam, zase, s svojim drevesom. Ostalih deset tekmovalcev - kot da jih ni.


Rezultat je tukaj pomemben, a bo znan šele danes zvečer. Pomembnejši je pa občutek, da sem se z drevesom ujel, da sem z opravljenim zadovoljen.
Zvečer, med gala večerjo, bo pa hrana do razglasitve drugotnega pomena. Potem pa:
Šampanjec ali pivo?

1 komentar:

Unknown pravi ...

Go Raje Go!Material je bil res vrhunski.Ste pa imeli kar velike primerke v primerjavi s tistimi na Dunaju.No je bilo verjetno še večji užitek delat.Lepo se imejta še naprej, pa že komaj čakam, da se vrneš, ker imam nekaj materiala za nabavit pri tebi :)
Gregor