torek, 21. april 2009

Italija

Marco Berni
...zjeban sem. En teden sem doma, včeraj sem začel normalno hodit. Ležim in jem, jem, jem...
sem hotel prehiteti svojo senco. Cel dan me je provocirala. Nisem ji mogel uiti. Spravljalo me je v jok, obup. Pa sem prišel v Koyuk...drugi Marko nad mano je vpil, da hoče piti, da ga ne briga, da je on tu, ki odloča...kot bi mi nekdo z magnetom vodil roke do ust...noro...veter v obraz, neprestano v obraz, na srečo je bilo le minus petindvajset...poslabšal se mi je vid. Za 1 na levem, 1,5 na desnem. Očala za spomin na Aljasko...zaključil sem, nikoli več..

Roberto Ghidoni
...delal bom na žičnici. Cele dneve bom na snegu, potem bom prost. Bral bom in delal načrte. Nekoč bom dosanjal svoje sanje...
...konec nekega obdobja...
...ne sodim med zidove. Jaz sem gozdni človek, pogovarjam se z drevesi in sem srečen. Ljudje me ne razumejo. Tudi jaz njih ne v njihovem pehanju za napačnimi ideali...
Crespi shohin cup
...uboga,majhna razstava. A ljudje so tu, prodaja teče.
Včeraj je bil ponedeljek.
Kurt Vouneghut ml. -Zbogom plavi ponedeljek.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

s to objavo si mi polepšal dan, nevem zakaj

pia