nedelja, 8. april 2012

Prispodobe

So me same prispodobe:

sem kot odvezano tele,
sem kot odtrgan bik,
sem kot zarukan vol..

Kot da nisem človek. Ampak ena bolj ali manj rogata žvala.
Ki pase zeleno, cvetoče.
Ko.
Če?

Sem meso, ki razmišlja.
Neužitno. Prežilavo, mastno, prestaro.

Vseeno človek.?

Meso, polno močnih kosti z ahilovo tetivo.
In včasih šibkih živcev.

Sem enoceličar. Celica, imenovana Raje.

Sem bonsaj. Močno zakoreninjen v navidezno lepi posodi. Ožičen po svoje.
Postavljen na sonce.
In pod polno luno.

48 ali 50?

Vidim

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Vse napisano v prispodobah je res, a preveč samokritično. Tudi posoda je v resnici lepa, le dobro jo poglej.
Si pa eden in edini!
Vidiš?

Raje pravi ...

Tako pač je.
Zato pa brez slabe volje in nerganja. Ker sem, kot si dejal(a), eden in edini. Kot ti, kot vsak.
Vsak bik 'ma svoj štrik!