nedelja, 3. februar 2013

Kamnolom

Jaz,
kamnolom obupa,
razpadam po kosih,
belih ledenih kepah,
ki so zamrle ti dih.

Jaz,
labirint obupa,
blodim po sanjah,
kopljem jarke,
da najdem pot.

Vertikalo navzgor.
Naravnost navzgor.
Do Tebe!

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ja, tudi tako lahko občutimo nekatera stanja...
Če sama danes pogledam nazaj svoje življenje, si lahko rečem le
B R A V O! Samo delovala sem in se vedno znova prebijala naprej...in spet naprej...
Zdaj se zavedam, da premagovanje ovir ni nikoli končano, če si popotnik...Božislava

Anonimni pravi ...

Zelo lepa pesem .... iz duše napisana, se čuti..... pa vendar.... ne misli tako ....imaš še zaradi veliko lepega , ŽELJE in UPANJE ... živeti .... vem da je hudo, vem da je težko ... besede so tako lahke v primerjavi s stanjem duše... pa vendar dragi Raje bodi močen....za Pijo, za Miha , za Jana in za DIKIJA ....pa ostale žverce in seveda ROŽICE ... posijalo bo SONCE ... kmalu ... objem ....

Anonimni pravi ...

Raje, včeraj zjutraj ni bilo še nobene objave in me je skrbelo, da je še bolj hudo kot sicer...ne mine zlahka, jaz žalujem že štiri leta, pomaga mi le delo, obisk pokopališča in to, da se vmes zjočem...potem je lažje!
Vi pa imate toliko talentov in poguma, da ga delite z nami, naj bo to vsem nam tolažba.
Ker bi Ruth tako želela!
lp, karla

Raje pravi ...

BOŽISLAVA - iz srca hvala za knjigo!!!
Kot bi vrelo iz mene!
Objem,
Raje

Anonimni pravi ...

V celi Ljubljani je bila ena edina...iz srca, za ubesedenje in sprejetje občutenja...vse lepo, kljub trenutni temi...Božislava

Anonimni pravi ...

Gospod Raje, vaša trenutna pot življenja je črno-bela. Pot bolečine, praznine in žalosti.A boste zmogli in zmagali. Življenje se bo prebudilo in obarvalo. Čas z vašo Ruth bo ostal vedno in zavedno Čas, ki utripal je za vaju in Čas,ki bil je le za vas, in tega vam nihče ne more vzeti. Vse lepo in dobro vsem tudi Diku.... Jelka

Anonimni pravi ...

Spoštovani Raje... In spoštovana Božislava: oprostita oba, če je mogoče preveč predrzno ali preveč osebno ali preveč "firbčno" če vprašam za naslov knjige o kateri "govorita" a želela bi vedeti in jo poiskati, prebrati... Kot rečeno: se opravičujem in že vnaprej hvala ter mirne dni želim ter že vsaj malo manj temne noči ter vse dobro...

Andreja A.

Raje pravi ...

SKRAJNA LJUBEZEN - Andre Velter

Anonimni pravi ...

Iz srca hvala spoštovani Raje za odgovor... Že naslov veliko pove in komaj čakam da jo berem.

Vse dobro in obilo moči za nove dni!
Andreja Arko

Anonimni pravi ...

roko na srce, bolečina je ogromna. Pred leti sem ostala brez očeta, ki je pri svojih 41 letih izgubil bitko z rakom. A vendar spomini ostajajo, spomini me povrnejo nazaj in zdi se mi da je še tu, le da ga nemorem stisniti. Poleg velike izgube, mi je bilo najhuje gledati mamo kako trpi, raje bi videla, da bi nabrala novo moč in bolečino skrila pred mano, mogoče bi mi bilo lažje. mogoče

Anonimni pravi ...

Zaradi naše zahodne filozofije in nepoznavanja duhovnih sfer se z odhodom ljubljenih oseb zelo težko sprijaznimo. Ker so nas učili, da se s smrtjo vse konča...
Na srečo je zdaj tudi pri nas kar nekaj knjig, ki nam počasi odstirajo pogled v duhovni svet, ki je tukaj z nami, četudi neviden.
Seveda pa smo si zelo različni, potujemo v različne smeri in hodimo po različnih poteh. Samo resnična in čista L J U B E Z E N zmore pokukati na drugo stran našega bivanja...Božislava

Raje pravi ...

Ni vzhod, ni zahod.
Je, kar je bilo.
Je, kar je.
Res.
LJUBEZEN!

In ta ni več to,
kar je bila.

Sam v ljubezni?
Si lahko ljubljen?

Anonimni pravi ...

Ja, zgodilo se mi je prav to, o čemer se sprašuješ...naenkrat sem se znašla sama...na dnu, kljub ljubezni okoli mene...
In sem se učila ljubezni do sebe,iskala radost, ki sem jo nekje nekoč izgubila...
In se trudila skozi temo uzreti sončni žarek...tam nekje v daljavi.
Res je vsak zase sam, a vsak zase je tudi L J U B E Z E N sama...
zato nikoli nismo sami, čeprav se nam zdi, da smo...Božislava